خرید گوشی های بین 10 تا 20 میلیون

زمانی که شما می خواهید که برای خرید گوشی های بین 10 تا 20 میلیون اقدام کنید،قطعا انتظار دارید دستگاهی که انتخاب می کنید بیشترین کارایی ممکن را داشته باشد. شاید تصور کنید در حال حاضر نمی توان با پرداخت 10 تا 20 میلیون تومان یک گوشی پرچمدار بسیار قدرتمند خرید، اما ما اینجاییم تا در این صفحه به شما گزینه هایی را معرفی کنیم، شاید همگی جزو بهترین گوشی های پرچمدار حاضر بازار نباشند اما امکانات و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آنها دست کمی از پرچمدار های فوق پیشرفته ندارد.
مدل هایی که در این رده قیمتی عرضه می‌شوند معمولاً پرچمداران نسخه های قبلی برندهای معروف هستند و با اینکه شاید مدتی از انتشار آنها گذشته باشد هنوز ارزش بالایی را دارا می باشند. اگر به دنبال عملکرد قوی هستید،دوست دارید عکس های خوب و حرفه ای با گوشی هوشمند خود بگیرید یا حتی بازی های سنگین را به راحتی بر روی دستگاه خودتان اجرا کنید،تلفن های هوشمند این رده انتخاب مناسبی برای شما می باشند.

سامسونگ Galaxy Note 10

همگی با شرکت سامسونگ آشنایی داریم. سری گلکسی نوت با ارائه بهترین گوشی های با صفحه نمایش بزرگ ساخته شده اند. اما بهترین چیزی که درباره گوشی Note 10 وجود دارد،این است که خیلی بزرگ نیست. در واقع این گوشی با ابعاد 151*71.8*7.9 میلی متر ضخامت یکی از جمع و جور ترین گوشی های همراه با نمایشگر بزرگ است. این گوشی تقریبا بدون حاشیه است و همچنین قلم S را با چند ویژگی جدید همراه خود دارد. در واقع این گوشی را میشود بهترین گوشی هوشمند کوچکی دانست که می توانید بخرید. گوشی گلکسی نوت 10 از شیشه و فریم آلومینیوم ساخته شده است و اندازه کوچک شده وقتی آن را در دست می گیرید حس بسیار خوبی را همراه خود داشته باشید.

این گوشی دارای نمایشگر 6.3 اینچی infinity-O با حالت خمیده دارد که با فناوری داینامیک امولد ساخته شده.
وضوح نمایشگر این گوشی 1080 در 2280 پیکسل است و از حالت +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین فوق عریض که عکس‌های 123 درجه می گیرد و یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و زوم اپتیکال 2 برابری است. نمی‌توان از این گوشی به عنوان قول گوشی ها در رنج قیمتی گوشی‌های بین 10 تا 20 میلیون نام برد اما کیفیت خوبی را این گوشی به شما ارائه می دهد. گوشی Galaxy Note 10 به لطف پردازنده کوالکام Snapdragon 855 یکی از سریع ترین گوشی های اندرویدی است. باتری ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی داشته و با شارژر فصل 25 واتی شارژ میشود.

آیفون SE 2020

اگر با محصولی با سیستم عامل ios علاقه مند هستید،باید بدانید در قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان یه گوشه جذاب وجود دارد که طی چندین سال اخیر،همیشه در بین پرفروش ترین گوشی ها بوده و توانسته ظاهر مثبتی از نظر اکثریت کاربران را به خود جلب کند. همان طور که می دانید گوشی های آیفون بسیار خوش دست طراحی میشوند و کارایی مناسبی دارند. گوشی آیفون SE 2020 دارای یک نمایشگر 4.7 این چی هست که راهی بازار شده است.
ظاهر این گوشی شما را به یاد گوشی های قبل از از سری 7 یا همون ما قبل سال 2017 اپل می‌اندازد که حواشی زیاد به علاوه کلید هوم دایره ای شکل در اثر انگشت هم ادغام شده.

ین گوشی از لحاظ سخت افزاری بسیار قدرتمند است اما ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعتی باتری آن باعث شده که نتوانست آنطور که باید از کار با این گوشی لذت ببرید.
اگر شما هم دنبال گوشی هستید که از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند باشد و نمایشگر کوچک داشته باشد میتوانید از آیفون SE استفاده کنید چون این یک انتخاب بسیار خوب است. جنس بدنه این گوشی از شیشه است و فریم آن از جنس آلومینیوم و بهره مندی از استاندارد و ضد آب IP67 . مشخصات فنی این گوشی باید به پردازنده Bionic A13 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64/128/256 از نوع NVMe می باشد. این گوشی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K و سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه می باشد،همچنین دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری در وضوح 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

گلکسی Z Flip

از گوشی هایی که میتوانید در لیست خرید گوشیهای بین 10 تا 20 میلیون قرار دهید،گلکسی زد فیلیپ است. برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند همیشه خاص به نظر برسند. بهترین گوشی سامسونگ تصمیم گرفت که اسنپدراگون 855 پلاس استفاده کند که متعلق به سال 2019 است ولی از نظر توانایی بسیار قدرتمند است و پردازش بالایی دارد. هرچند این گوشی دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 است که هیچ نگرانی بابت سرعت پایین و یا کندی و هنگ بودن در مولتی تسکینگ نخواهید داشت. گوشی زد فیلیپ به صورت عمودی تا می شود یعنی دقیقاً برعکس گوشی زد فولد و در بررسی های مختلفی هم دیدیم که از این حیث مقاومت بسیار خوبی دارد.

سری گوشی های تاشو از لحاظ نمایشگر اندک ضعیف هستند بنابراین حتماً باید مراقبت زیادی از آنها کرد. باتری گوشی سامسونگ گلکسی Z flip دارای قدرت 3300 میلی آمپر ساعتی است که شاید تنها نقطه ضعفی است که بتوان به این گوشی وارد کرد زیرا نمی‌تواند پاسخگو نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی باشد.
جنس بدنه این گوشی از شیشه گوریلاگلاس 6 و فریم آن از جنس آلومینیوم است. دارای نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Amoled با وضوح FHD+ و تراکم پیکسلی 425 پیکسل بر هر اینچ می باشد. گوشی زد فیلیپ دارای دوربین دوگانه متشکل از 12 پیکسل اصلی و 12 پیکسل فوق عریض است که امکان فیلمبرداری با وضوح 4K و سرعت 30 \ 60 فریم بر ثانیه، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با امکان فیلم برداری 4K و سرعت 30 فریم است.

شیائومی 11T Pro

طراحی زیبا و دلپذیر این سری از گوشی های شیائومی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده. پنل پشتی شیشه و فریم آلومینیومی دارد. از نظر ابعاد کمی بزرگ است و اگر دستان کوچکی دارید چای کار بانکی برای شما سخت باشد. این گوشی با استاندارد iP53 محافظت می شود. گوشی شیائومی 11T Pro با نمایشگر 6.67 اینچی امولد دارد که وضوح 1080*2400 ارائه کرده و نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد. محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس Victus دارد.

از دیگر قابلیت‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به پشتیبانی از HDR10+،روشنایی 800 نیت و حداکثر 1000 نیت،دارایی پشتیبانی یک میلیارد رنگ و پشتیبانی از دالبی ویژن می باشد. وزن این گوشی ۲۰۴ گرم است و قابلیت استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان هم دارد. دارای سیستم عامل اندروید 11 و پردازنده گرافیکی Aderno 660 و حافظه داخلی 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم،256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم،256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم است.
دوربین گوشی شیائومی 11 تی پرو 108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلیمتری،0.7 میکرومتر سایز پیکسل،فوکوس خودکار با تشخیص فاز)
8 مگاپیکسل ( لنز اولترا واید با پوشش 120 درجه،1.12 میکرومتر سایز پیکسل،1.4 اینچ سایز سنسور)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو،فوکوس خودکار)
دارای قابلیت فیلمبرداری به صورت 8K و 4K.