خرید گوشی زیر 10 میلیون

به نظر شما بهترین پیشنهاد برای خرید گوشی های زیر 10 میلیون چه گوشی هایی است؟ گوشی های بسیار خوبی را می توان با 10 میلیون تومان پیدا کنید که نیازهای روزمره شما را برطرف کند و حتی گوشی هایی که سنگین ترین بازی هایی مانند Call of duty و PUBG را به راحتی اجرا میکند. تکنولوژی به گونه‌ای است که روز به روز در حال پیشرفت است و فضا را تبدیل به عرصه رقابتی تنگاتنگ کرده است. برندهای مختلفی که هر کدام در تلاشند تا هر ساله با معرفی به روز ترین محصولات خود بار دیگر زمینهای برای بقا راهکاری برای بازگشت به لیست بهترین ها را فراهم کنند.
گوشی های اقتصادی یا میان رده هایی که ارزش خرید بالایی دارند در بازار موبایل ایران سهم بزرگی از بازار را برای خودشان کردند. با توجه به اوضاع اقتصادی اکثر کاربرها در ایران سراغ گوشی های پرچمدار نمی روند! همین امر باعث می شود که سایت سرآمد موبایل برای شما پیشنهاد خرید گوشی های زیر 10 میلیون را فراهم کند.
تا همین چند سال پیش هر وقت قصد خرید گوشی داشتیم به راحتی می‌توانستیم بین مدل های پرچمدار یا میان رده یکی را انتخاب کنیم،اما هم اکنون مدتهاست به ندرت پرچمدارهای سال سامسونگ،شیائومی و اپل را دست کسی می بینیم و دلیل آن هم چیزی جز افزایش قیمت بیش از حد آنها نیست. این روزها اگر قرار است خرید‌موبایل هم داشته باشیم باید آن را با دقت به شکل انتخاب کنیم که با اولویت ها و نیازهایمان همخوانی داشته باشد زیرا که اگر نتواند نیازهای ما را برطرف کند احتمالا خبری از خرید مدل های جدید در سال های آتی را هم نخواهیم داشت.

گوشی Poco X3

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با در تابستان سال 2018 شرکت شیائومی معرفی یک اسمارتفون رده بالا مشخصات سخت افزاری قدرتمند و البته قیمت پایین،انقلاب جدیدی در حیطه کاری خود رقم زد این گوشی و موفقیت آن در فروش شیائومی باعث شد تا این شرکت تصمیم بگیرد آن را تبدیل به یک برند زیرمجموعه جدا کند و موفقیت آن را افزایش دهد. و این برند را با اسم POCO ثبت کرد و مدلهای مختلف از این گوشی را روانه بازار موبایل کرد. این یک گوشی خوش قیمت و با قابلیت های متعدد است که توانسته نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند و در قسمت پیشنهاد بهترین خرید گوشی های زیر 10 میلیون خود را جایی دهد.سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

این گوشی با ابعاد 165.3×76.8×10.1 میلیمتر و وزن 225 گر معرفی شد که جز دسته سنگین وزن‌های گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد. بدنه این گوشی از جنس شیشه،آلومینیوم ساخته شده. قاب پشتی شام لنزهای دوربین است که جنس پلاستیکی دارد و به وسیله فریم آلومینیومی به صفحه نمایش می چسبد. دوربین گوشی شیائومی POCO X3 سنسور اصلی یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض،یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم قرار گرفتند. برای علاقه مندان به عکاسی سلفی نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است . وظیفه پردازش در شامی پوک سیری بر عهده چیپست اسنپ دراگونی 732G است که به خوبی از پس کارهایی که با آن برمی‌آید. این گوشی در نسخه های مختلفی در بازار وجود دارد با حافظه های32/64/128/256 گیگابایتی و رم 6/8 وجود دارد. همچنین این گوشی مجهز به یک باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری است که تا چند روز پاسخگوی نیازهای شما می باشد.
شیائومی POCO X3 قطعاً یکی از بهترین مدل هایی است که می تواند در لیست خرید گوشی های زیر 10 میلیون خود را قرار دهد. سخت افزار قدرتمند،دوربین های خوب،باتری عظیم و قوی و شارژری سریع در هر کاربری را با هر سلیقه ای به سمت خود جذب می کند.

گوشی A52s 5G

گوشی موبایل Galaxy A52s 5G محصول جذاب از شرکت سامسونگ است که در سال 2021 برای فروش در بازار عرضه شد. گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر سوپر امولد با اندازه 6.5 مجهز کرده که قادر است محتوا را با کیفیت 1080×2400 پیکسل به نمایش در بیاورد. این گوشی دارای نمایشگر فوق العاده است که از نظر تازه سازی تصویر 120 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت پشتیبانی می کند. همچنین تراشه ای که در این گوشی به کار رفته است یعنی کوالکام اسنپ دراگون 778G 5G عهده دار پردازش‌های این گوشی هوشمند است.

رم گوشی A52s 5G در دو مدل 6 و 8 گیگابایت است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های متعددی را به صورت همزمان به اجرا در بیاورید بدون آنکه بکند یا افت سرعت مواجه شوید. این گوشی دارای دوربین چهارگانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی عریض،12 مگاپیکسلی فوق عریض،5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی عمر سنج مجهز شده است که در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکسهای بسیار با کیفیتی را برای شما به ثبت برساند.
همچنین این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که می تواند برای تمام روزشمار همراهی کند و شارژر سریع 25 وات نیز از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است.گوشی A52S 5G دارای پردازنده گرافیکی Aderno 642L این است. دارای سیستم عامل اندروید one UI 3.1 , 11 و حافظه داخلی 128 و 16 گیگابایت می باشد.

شیائومی Mi 10T

شیائومی می 10 تی یکی دیگر از گوشی هایی است که می توانیم آن را در لیست بهترین گوشی ها تا 10 میلیون تومان قرار دارد. شیائومی Mi 10 دقیقاً یکی از همین نمونه‌های بارز است که به شما امکان استفاده از میان رده ای در پوشش پرچم دار ها را می دهد. شش ماه بعد از معرفی Mi 10 شیائومی با افزودن پسوند Lite با دستکاری سیستم دوربین،نسخه ضعیف تر آن را به نام می نوت 10 لایت وارد بازار نمود تا این امکان را به کاربرانی که موفق به خرید نسخه گران‌تر نشده بودند را بدهد. شیائومی Mi 10 Lite دقیقا همان Mi 10 بود با این تفاوت که دوربین اصلی از 108 به 64 کاهش پیدا کرده بود و به دنبال این تغییر دوربین های کمکی نیز دستخوش تغییر شدند.

گوشی شیائومی Mi 10 دارای ابعادی به اندازه 157.8×74.2×9.7 میلی متر است که تقریباً گوشی ضخیم اما خوش دستی است که به لطف استفاده از قاب پشتی شیشه ای که با گوریلا گلس پوشیده شده و همچنین فریم آلومینیومی که وزن گوشی به ۲۰۴ گرم رسیده است،که تقریباً گوشی سنگین وزنی در پیش روی ما قرار دارد. بدنه این گوشی هوشمند با رنگ های مشکی سفید و بنفش بر زیبایی هر چه تمام صیقل داده شده است. کیفیت این دستگاه بسیار بالاست و رزولوشن Full HD دارد که دارای 398 پیکسل بر هر اینچ می باشد. این صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت دارای روشنایی nits 430 و ویژگی HDR 10 است که به وسیله یک لایه گوریلا گلس 5 برای محافظت در برابر ضربات احتمالی پوشیده شده است. این گوشی با کمک یک شارژر پرقدرت ۳۰ واتی شارژ میشود پس خیالتان از بابت تامین نیرو راحت باشد.

هواوی Nova 5T

شرکت بزرگ هواوی در حیطه کاری خود و در طول سالیان مدل های مختلف بسیاری از گوشی‌های هوشمند را وارد بازار کرد. در سال 2016 محصولات هوآوی به مرور داشتن رنگ و بوی خاص خود را در بازار پیدا می‌کردند، در نمایشگاه IFA برلین دو محصول با نام های Nova و Nova plus معرفی شدند که شانه به شانه دیگر محصولات هوآوی در حرکت باشند. هواوی نوا 5T قاب پشتی از 4 دوربین حرفه‌ای با هوش مصنوعی استفاده کرده است. شکارچی اصلی این گوشی هوشمند سنسور 48 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن یک لنز 16 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض قرار گرفته است. دو سنسور 2 مگاپیکسلی که نیز برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو به دیگر دوربین ها کمک می کند.

قلب تپنده هویه تراشه پرسرعت اختصاصی به نام Kirin 980 اصلا یکی از برترین تراشه های تجاری 7 نانومتری SOC است به جهش ابتکاری در تجربه‌های بدون تاخیر کاربر است.
در این گوشی DUAL-NPU باید قابلیت هوش مصنوعی برجسته،افزایش عملکرد و کارایی بیشتر،استفاده از NOVA 5T را پاسخگوی اجرای فرامین شما کرده است همچنین نسل جدید GPU Turbo عملکرد پردازنده را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. هواوی NOVA 5T را می توان یک گوشی کامل معرفی کرد. اما اگر شما دوست دارید یکی از بهترین طراحی ها و چیپست های هواوی را داشته باشید از آخرین تحولات واقع در بخش زیر می برخوردار شوید این یک گوشی خوبی است که شما را یاری می کند.