گوشی های مخصوص بازی

اگر شما هم مثل خیلی دیگر از کاربرای فضای مجازی به دنبال گیم هستید، این مقاله برای شماست تا بهترین گوشی های مخصوص بازی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با حداقل قیمت بهترین گزینه را انتخاب کنید. شاید به این فکر کنید که با وجود کامپیوتر های بسیار قوی و کنسول های نسل جدید ، چرا کسی باید برای بازی موبایل را انتخاب کند؟ این آمار شاید شما را متعجب کند: درسال 2020، کل صنعت بازی های ویدئویی 165 میلیارد دلار درآمد داشته که بیش از 50درصد از آن؟ یعنی 85 میلیارد دلار، به بازی های موبایل و فقط 33 میلیارد دلار به کنسول های بازی اختصاص یافته است.
در این مقاله فاکتور های مهمی را برای شما معرفی میکنیم و راهنمای خرید گوشی های مخصوص بازی را در نظر گرفته ایم ؛ که مهمترین آن ها قیمت و در دسترس بودن آنها در بازار ایران است. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی ها شارژ دهی و میزان نگهداشتن باطری آنهاست که اهمیت زیادی در بازی کردن دارد. ویژگی های گوشی های مخصوص گیم بدون شک سخت افزار گوشی ها و توان آنها در مقایسه با رقبا برای اجرای بازی های اندروید یا ios است.
تعداد قابل توجهی از کاربران گوشی های هوشمند،از دستگاه شان سر به عنوان وسیله ای برای بازی کردن استفاده می کنند،به همین دلیل برخی از شرکت هایی مثل لنوو،شیائومی و ایسوس گوشی های مخصوص گیم های موبایل تولید می کنند.

ویژگی های اصلی گوشی های مخصوص بازی :

  • سیستم خنک کننده ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده
  • مصاحبه روز سیستم عامل های موبایل
  • شارژدهی زیاد
  • بهره مندی از تراشه های قدرتمند
  • نمایشگر بزرگ و با کیفیت

شیائومی بلک شارک 4

گوشی شیائومی بلک شارک ۴ گزینه بسیار خوبی برای گیمرها با بودجه کمتر از ۲۳ میلیون تومان است. گوشی با طراحی بسیار زیبا به ویژه برای گیمرها دارد از جنس شیشه خمیده و بدنه آن فلزی است. گوشی شیائومی بلک شارک از محافظ گوریلا گلس استفاده نمی کند اما نرخ نوسازی 144 هرتز تجربه متفاوتی را برای بازیکنان رقم می زند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بلک شارک اسنپدراگون 870 است که به راحتی تمامی بازی های سنگین که در حال حاضر در گوگل پلی می باشند را اجرا می کند.

این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی است که رزولوشن 1080*2400 پیکسل با پشتیبانی HDR10+ و بیشینه روشنایی 1300 نیت است.
باتری 4500 میلی‌آمپرساعت شاید برای بهترین گوشی گیمینگ ظرفیت زیادی نباشد اما قابلیت شارژ باتری به گوشی بلک شارک 4 توانایی شارژ صد درصد ظرفیت باتری را در تنها بیست دقیقه می دهد. این گوشی دارای دو مدل رو و معمولی با حافظه داخلی به رم متفاوت از 8 گیگابایت تا 16 گیگابایت و در دو رنگ آبی و مشکی تولید شده است.
دوربین 48 مگاپیکسلی (لنز واید،و فوکوس خودکار با تشخیص فاز)
8 مگاپیکسل ( لنز اولترا واید با پوشش 120 درجه )
5 مگاپیکسل ( ماکرو، فوکوس خودکار )

ایسوس راگ فون 5

یکی از شناخته شده ترین اسم هایی که تا حالا در سخت افزار کامپیوتر شاید شنیده باشید ROG باشد که حالا ایسوس از بازار موبایل هم غافل نمانده است. راگ فون 5 یکی از بهترین موبایل های گیمینگی است که ایسوس وارد بازار کرده است که در قلب این گوشی غول گیمینگ یک پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 888 را دارد. جنس بدنه ROG phone 5 از آلمینیوم است. برای عاشقان رنگبندی های RGB، ایسوس در پشت گوشی راگ فون 5 از LED های RGB استفاده کرده است. این گوشی دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که در واقع دوباتری دارد که هر کدام 3000 میلی آمپر ساعت در خود ذخیره کرده اند و ظرفیت دارند.

این گوشی در بازار در سه نوع عرضه شده که تفاوت آنها در رم آنهاست که به ترتیب 8 / 12 و 16 است.
این گوشی دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی است از نوع امولد دارد که نرخ نوسازی آن 144 هرتز را پشتیبانی میکند و رزولوشن 1080*2448 پیکسل دارد . محافظ صفحه آن کورنینگ گوریلا گلس است.وزن این گوشی 238 گرم و دوسیمکارته است.
دوربین 64 مگاپیکسل ( لنز واید 26 میلیمتری، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل و فوکوس خودکار )
13 مگاپیکسل ( لنز اولترا واید 11 میلیمتری با پوشش 125 درجه)
5 مگاپیکسل ( لنز ماکرو )

زد تی ای نوبیا رد مجیک 6 پرو

نوبیا رد مجیک را میتوان یکی از منحصر به فرد ترین گوشی های عرصه گیمینگ با امکانات فوق العاده نام برد.امکانات این موبایل آن را از دیگر گوشی های هوشمند متمایز میسازد. ظاهر هیجان انگیز و حسگر های لمسی رد مجیک عملکردی کانند دسته بازی دارد که همین امر مشخص میکند که این گوشی فقط برای بازار موبایل های گیمینگ روانه بازار شده است.یکی دیگر از امکانات رد مجیک 6 که آنرا از بقیه موبایل های هم رده آن متمایز می‌کند،وجود یک فن خنک کننده داخلی است که به سادگی امکان کنترل سرعت فن فراهم شده که در حین بازی گوشی شما داغ نکند. اما دقت کنید که بخاطر سرعت بالا صدای فن به خوبی شنیده میشود.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
بالاترین ظرفیت گوشی رد مجیک 6 پرو دارای رم 18 گیگ با حافظه 512 گیگابایت است که این یعنی غول ترین گوشی گیمینگ که هر بازی را به سادگی اجرا میکند. باطری این گوشی غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری است که دارای ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع 66 وات ( 100 درصد فول شارژ در 38 دقیقه ) و پشتیبانی از Quick charge 4. نمایشگر گوشی رد مجیک 6 پرو 6.8 اینچی از نوع امولد است که رزولوشن 1080*2400 پیکسل و نرخ نوسازی 165 هرتز است.
دوربین 64 مگاپیکسل ( لنز واید 26 میلی متری،0.8 میکرو سایز پیکسل، فوکوس خودکار )
8 مگاپیکسل ( لنز اولترا واید 13 میلیمتری با پوشش 120 درجه )
2 مگاپیکسل ( لنز ماکرو )
سلفی مگاپیکسل ( لنز واید ).

هواوی پی 40

وقتی صحبت از گوشی های پرچمدار می شود همه ما به دنبال بالاترین استانداردهای روز بهترین ها هستیم. سال 2020 یکی از پر گرافیک ترین دوره ها برای معرفی گوشیهای مختلف از محصولات سری P هواوی بود. برای افزایش مقاومت گوشی P40 جهت استفاده در دنیای واقعی نیز چهار گوشه فریم به فریم میانی دستگاه متصل و به صورت یکپارچه ساخته شده تا بتوان میزان استقامت بدن برای مواقعی که گوشی از دست کاربر افتاده و یا با اجسام دیگر برخورد می‌کند را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

گوشی p40 هواوی از یک نمایشگر مجهز به پنل OLED استفاده کرده که ابعاد کلی 6.58 اینچی با رزولوشن بالای 1200*2640 داشته و بهداشت نسبت تصویر سینمایی و تراکم 441 پیکسلی در هر اینچ مربع و نسبت اول این نمایشگر به بدنه 91.6 درصد یکی از بهترین نمایشگر های دنیای موبایل برای تماشای محتوای ویدیویی خواهد بود. در پشت دستگاه هویه از یک ماژول دوربین با 4 سنسور استفاده کرده که هر یک از قابلیت‌های ویژه‌ای به آن می افزایند. باتری گوشی هواوی پی 40 غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است. این باطری دارای شارژ سریع 40 وات و شارژ سریع بی‌سیم 27 واتی است.
دوربین 50 مگاپیکسل ( لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز،لرزشگیر اپتیکال تصویر )
12 مگاپیکسل ( پریسکوپ، فوکوس خودکار با تشخیص فاز )
40 مگاپیکسل ( لنز 18 میلی متری فوق عریض ) TOF 3D .

امیدوارم از این مقاله برای خرید گوشی های مخصوص بازی لذت برده باشید .